|   
   
    | 
     
      | 
       
        | ToekomsmensPretoria, 2057. Dertig jaar ná Johannesburg in ’n spookstad verander
        het, word die Nuwe Republiek van Suid–Afrika deur die Toekomsparty en
        ’n Raad van Twaalf regeer. Kel de Jong werk as ’n programmeerder in die
        Intelligensieburo. Sy geordende lewe word in chaos gedompel wanneer ’n
        militêre observasiesatelliet
 ’n jong kind op die verlate N1 tussen Pretoria en Johannesburg ontdek.
 |  |  |    
   
    | 
     
      | 
       
        | Op
        dieselfde dag word In–Grid, die Intelligensieburo se sentrale
        kunsmatige intelligensie, in ’n aanval vernietig. In chaos wat volg,
        aktiveer Kel In–Grid se prototipe en ontdek dat dit die herinneringe
        van Agnes Baumer bevat, ’n vroulike spioen in Duitsland gedurende die
        Tweede Wêreldoorlog. Met behulp van tydreise ontdek Kel in die verre
        verlede die waarheid agter die gebeure in sy hede.
 Toekomsmens is
        beskikbaar by jou naaste boekwinkel. Die e-boek is beskikbaar by LAPA en Amazon.
 |  |  |      
   
    | 
     
      | 
       
        | Romanza
        Nostalgie: Rosita OberholsterMet hierdie versamelitems vier ons vyftien jaar van ontspanning,
        ontvlugting en pure bederf.
 Sy
        fosforvrouLanie vrees sy verloor haar hart op dieselfde soort man as waarvan sy
        geskei het: nie ’n eenvrouman nie. En die gesprek wat sy ongevraagd
        moet aanhoor, bevestig dit. Maar haar hart protesteer ...
 |  |  |    
   
    | 
     
      | 
       
        | Blou diamant vir ’n ysprinsesNadat Carla die soveelste paar buitensporige duur skoene gekoop het,
        het haar pa genoeg gehad. Hy verban haar vir een jaar na ’n plaas teen
        die Weskus waar sy haar brood op die harde manier moet verdien.
 En dit onder Adam se toesig …
 
 Romanza Nostalgie:
        Rosita Oberholster is beskikbaar by jou naaste
        boekwinkel. Die e-boek is beskikbaar by LAPA en Amazon.
 |  |  |      
   
    | 
     
      | 
       
        | Conversations
        with InfluencersLife has never been better for those who know how to make the most of
        their interests and their smartphone. Or has it? How do you turn your
        social media presence into cash, not just free stuff? Once you get
        selected for paid campaigns, how do you secure repeat business? And,
        will TikTok still be around in a few years?
 |  |  |    
   
    | 
     
      | 
       
        | In Conversations
        with Influencers, leading, verified influencers, as well as
        advertising strategists, reveal the secrets, tips, tricks and pitfalls
        of surfing the waves of the influencer industry.
 In 2019, interviewer and author Elma Smit was handpicked by two global
        sporting governing bodies as the face of their World Cup digital
        content campaigns. As a reporter, she certainly scaled up; yet, she
        continued to generate more revenue from influencer work. That’s when
        she decided to speak to others and write about lessons learnt. Because,
        as marketing guru Seth Godin says, “ideas shared, go up in value”.
 
 Interviewees generously share how they’ve handled everything from a
        very public divorce to becoming a YouTube sensation before graduating
        from high school, how to bridge the jump from Instagram to TikTok and
        turn once-off campaigns into monthly retainers.
 
 Conversations with
        Influencers is available as e-book at LAPA and Amazon.
 |  |  |      
   
    | 
     
      | 
       
        | Binnekort beskikbaar op die rakke! |  |  |      
   
    | 
     
      | 
       
        | Die Bastian
        Blom-reeksBastian is mal oor outydse goed. Dalk is dit omdat sy pa al jare lank
        ’n antiekwinkel het. Die winkel se naam is Optelgoed. Dit is op die
        onderste verdieping van ’n groot ou huis geleë. Bastian en sy pa bly op
        die boonste verdieping.
 Bastian versamel graag vreemde goed, soos:
 
         valstande,ou brille,posseëls met vlermuise
             op, (Hy het nog net dertien – daar is nie baie seëls met vlermuise
             op nie.)skilderye van katte,
             (Hiervan hou Cheddar, sy troetelrot, glad nie.)porselein-uile,en boeke met
             spookstories. Die vreemde en fantastiese goed in die
        antiekwinkel lei Bastian en sy vriendin Lindi keer op keer na allerlei
        ongelooflike avonture!
 Die Bastian Blom-reeks is binnekort beskikbaar.
 |  |  |      
   
    | 
     
      | 
       
        | WENNER: LAPA
        JEUGROMANKOMPETISIE 2019Offers vir die
        vlieë
 Op sewentien, toe ons by Opleidingskamp Alpha rapporteer, het ons
        elkeen ons eie S13 gekry. Daardie dag, toe ek my hande op die swart
        metaalhuls van die geweer lê, het iets in my doodgegaan. Ek het dit net
        nie toe al besef nie.
 
 Dertig soldate
        kry van kleintyd af intense weermagopleiding in ’n distopiese staat.
 |  |  |    
   
    | 
     
      | 
       
        | Ses jong soldate,
        ontneem van hul menslikheid en hulle jeug, bly oor en word ontplooi na
        die Front.Een
        van hulle vermoor hul seksieleier.
 Almal
        ontken hulle is skuldig.
 Wie
        van hulle lieg?
 
 Offers vir die
        vlieë is binnekort beskikbaar.
 |  |  |      
   
    | 
     
      | 
       
        | Home Food“Mealtimes have always given me my most precious memories! I pour much
        love into the dishes I create – with fresh ingredients, real food, and
        a constant eye on what is healthy.”
 
 Take a culinary journey homewards with Trish as your guide and host.
        For many years, she’s been gathering recipes from friends, family,
        chefs and foodies from all over the globe and preparing food that her
        friends and family devour.
 |  |  |    
   
    | 
     
      | 
       
        | Uncomplicated to create, and with
        easy-to-source ingredients, everyone can serve these treasured low-carb
        recipes with success. Think of long tables filled with abundant and
        delicious food shared with love and laughter. This is Trish’s signature
        style: comforting, delectable and healthy!
 Home Food
        will be available soon.
 |  |  |        
   
    | 
     
      | 
       
        | Become an influencerDo you need to be popular to make money from social media? No!
 There are, however, a few important lessons verified influencers (those
        with the blue ticks and paying clients) have learnt through trial and
        error.
 
 As traditional media keeps losing eyeballs and revenue to digital and
        indeed social media, this content revolution presents unprecedented
        opportunities for those who know how to make the most of their
        interests and smartphones. In 2019, Elma Smit was hand-picked by two
        global governing bodies as the face of their World Cup content
        campaigns, in the space of only six months. Yet, she generated more
        revenue from influencer work in that same period than from anything
        else.
 
 In Become an
        influencer, one of South Africa’s leading content creators
        and influencers spills the beans on how to build a loyal audience, how
        to charge for paid campaigns and how to avoid running into a social
        media meltdown. Maps Maponyane, Rachel Kolisi, Nadia Jaftha and Liesl
        Laurie and a whole host of
 other leading influencers also reveal their influencer secrets, tips
        and hard-won lessons to Elma, while leading strategists who select
        influencers for global and local campaigns share what they look for in
        an influencer.
 
 Word 'n
        influencer
 Moet ’n mens gewild wees om geld te maak uit sosiale media? Nee!
 Daar ís egter ’n hele rits duur lesse wat verified influencers, of
        erkende meningsvormers (dáái met die blou regmerkies), almal op die
        harde manier geleer het.
 
 Tradisionele media speel toenemend tweede viool vir digitale en sosiale
        media – ’n rewolusie wat aan inhoudskeppers ongekende (en lonende!)
        nuwe geleenthede bied. Elma Smit het in 2019 as aanbieder die hoogste
        sport bereik: sy is deur twee globale organisasies gekies om die
        verteenwoordiger van hul digitale inhoud by twee verskillende
        wêreldbekertoernooie in minder as ses maande te wees. Tóg het sy in
        dieselfde tydperk meer munt daaruit geslaan om ’n influencer te wees as
        uit enigiets anders.
 
 In Word ’n
        Influencer laat een van SA se topinhoudskeppers en
        -influencers vir die eerste keer die aap uit die mou oor hoe ’n mens ’n
        lojale gehoor opbou, hoeveel jy vir geborgde veldtogte kan vra en hoe
        om die vele slaggate te vermy. Nadia Jaftha, Katinka die Kat, Bouwer
        Bosch en Rachel Kolisi tel onder die uitgelese geselskap van
        influencers wat ook hul geheime deel, terwyl plaaslike en oorsese
        bemarkingsghoeroes verduidelik waarna hulle op soek is wanneer daar op
        influencers vir veldtogte besluit word.
 |  |  |  | 
 
No comments:
Post a Comment